27 kwietnia 2024

Zakup i wdrożenie systemu to dopiero początek. Jednak klient nigdy nie jest zostawiony sam sobie. Może liczyć na wsparcie Partnerów SAP, a także posiada dostęp do tzw. drugiej linii wsparcia, czyli SAP Maintenance. Jest to usługa wspierająca, pochodząca prosto od producenta. Okazuje się bardzo cenna podczas wystąpienia jakichś nieprzewidzianych problemów. Wystarczy szybkie zgłoszenie problemu, a jego rozwiązanie natychmiast dotrze do przedsiębiorstwa. Usługa ma tę zaletę, że działa 24/7.

Niepotrzebny wydatek? Utrzymanie systemu SAP

Utrzymanie systemu SAP nie wiąże się jedynie z opłacaniem corocznej licencji. Przedsiębiorcy mają dostęp do niekończącej się wiedzy Partnerów SAP, a dzięki temu – przewagę nad innymi użytkownikami, którzy nie wykorzystują systemu w pełni. Partnerzy cały czas pracują nad ulepszaniem systemu, zajmują się tez jego serwisowaniem i poprawianiem błędów. Można tez brać udział w szkoleniach, które przynoszą wiele cennej wiedzy i praktyki, jak radzić sobie z systemem samemu.

Wewnętrzna, czy zewnętrzna? Która wersja administracji systemu SAP jest lepsza?

Po wdrożeniu systemu przedsiębiorca staje przed wyborem – powierzyć administrowanie swojemu działowi IT, czy zainwestować w firmę zewnętrzną? Opcje są dwie, jednak trzeba skorzystać z jednej. Ponadto zewnętrzna firma nie jest niepotrzebnym wydatkiem. Zapewnia profesjonalną pomoc 24/7 – SAP Maintenance. Więcej na ten temat można przeczytać w artykule:

  Parkingi na nowych osiedlach